Vendégkönyv

Vendégkönyv, Vendég vélemény

Aktuális programjaink

Októberi Szauna Programok

Október 21-22. Hosszú Hétvége

Október 25. Termál Szerda

Október 28-tól Őszi-Szünidei Ramazuri

Novemberi Szauna Programok

Értékeljen bennünket

 

Kérjük segítse munkánkat azzal, hogy kitölti értékelőlapunkat. Válaszaival hozzájárul, hogy fürdőnk szolgáltatásait még jobban az Ön igényeihez igazíthassuk.

Vendégkönyv

Összesen: 55
Találat / 1 - 10
< Első    |    1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6    |    Következő > Találat/Oldal
Sávoli Levente
2017-10-11 20:35:48
Tisztelt Fürdő! Régóta járok Önökhöz többed magammal, főleg az apartman házakat vesszük, vettük igénybe. Törzsvendégként most szeptemberben kipróbáltuk az újonnan átadott bungalók egyikét is. Ehhez lenne egy-két észrevételem. Az első a fürdő megközelítésével kapcsolatos. Jó lenne, ha a bejáratot nyitnának (kártyás beléptető kapuval, mint a bungalókhoz) a fürdő bungalókhoz legközelebbi sarkánál, így nem kellene mindig körbe menni a bejutáshoz. Fürdőruhában, fürdőköpenyben ez kissé most nehézkes, ezért mi mindig autóval jártunk, ami szerintem nem túl kényelmes. Főleg, ha nem egyszerre akarunk a fürdőbe menni, illetve onnan jönni. A másik dolog ami az apartmanoknál adott, a bungalóknál nem a TV vételi lehetőség. Az aparmanok műholdas tv-vel vannak ellátva, a bungalók "csak" mindig tv alapcsomag vételével. Ha nem sikerült műholdas vétellel ellátni, legalább ne az alapcsomagot lássuk, hanem valami fentebbi kategóriát is. Sajnos a ház körüli fú még nem nőtt ki, ezért több vendég közvetlenül mellé parkol, ezt valahogy ki kellene védeni, mert akkor fú sohasem lesz. A függönyök, illetve sötétítők nem megfelelőek. Ha világosat akarunk a nappaliban, akkor az egész udvar látja mit csinálunk. Ez nem jó megoldás. A különágyas szobában az éjjeli lámpát nem lehet az ágy mellé tenni, mert akadályozza a fűtőtest. A konyhai pult felett hiányzik az apartmanban jól megszokott neon világítás, de gondolom ezt pótolni fogják, mert a szekrényben az áram kiállás már megvan. Ezek az észrevételek. A többi dolog, mint eddig mindig nagyon megfelelő, kényelmesek az ágyak, tisztaság van, tisztálkodó szerek, törölköző, tisztító szerek, WC papír meg általában minden más rendben van. Az említett "kifogások" miatt a következő Önöknél eltölteni szándékozó napjainkat ezen túl is a kicsit régebbi, de (számunkra) kényelmesebb apartmanokban kívánjuk eltölteni. Remélem hozzászólásom építő jellegét nem kukacoskodásnak fogják fel!
RÉKA
2017-10-05 12:16:51
Jó az oldal!RÉKA
Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő
2017-08-16 15:55:35
Tisztelt Kovács Éva! Köszönjük a kedves szavakat és az észrevételt is. A karbantartó kollégák a hét elején az alkatrészek beszerzését elkezdték és a javítása folyamatban van. Remélhetőleg a hétvégéig a javítás be is fog fejeződni. Elnézését kérjük a kellemetlenségért és köszönjük a megértését! További szép napot!
Kovács Éva
2017-08-16 15:25:55
Tisztelt Fürdő Vezetőség! Régóta járok/járunk Önökhöz, még messzebbről is, mert idáig mindig meg voltunk elégedve mind a tisztasággal, mind a küllemmel, stb. Viszont a múlt héten, szombaton jeleztem az úszómesternek, hogy a "kör" alakú normálvizes medencénél a zuhanyzótelep, ill. annak gombja meghibásodott. Ő is szemrevételezte, kipróbálta, és megígérte, hogy intézkedni fog. E hét keddjén-ma szerda van-, is ott voltunk , és még mindig rossz volt a zuhany csaptelepe! Úgy gondolom, hogy ezt sürgősen orvosolni kellett volna, mert mondhatni "teltházzal" üzemelnek, sok a vendég, és mi hála égnek, sokan szeretnénk az elvárható fürdőkultúrát betartani! Üdvözlettel:Kovács Éva
Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő
2017-08-07 15:51:48
Kedves S. Ibolya! Köszönjük az észrevételét, valóban megfontolandó. A vezetőséggel egyeztetni fogunk és amennyiben döntés születik, úgy a bungalós vendégeinket tájékoztatjuk az esetleges változásról. Örülünk, hogy bungalós vendégeink között üdvözölhettük, reméljük elégedett volt legújabb szálláshelyünkkel. További szép napot!
S. Ibolya
2017-08-07 14:27:56
Érdeklődni szeretnék, hogy esetleg megoldható -e lenne egy hátsó kijáratot nyitni az új bungalók irányába. Akár egy forgó kapu is megfelelne, csak ne kellene gyerekekkel, csomagokkal, "fáradtan" megkerülni a strandot azoknak, akiknek abban az irányban van a nyaralójuk. Tudom, hogy ez már régóta téma, de hátha most... a bungaló vendégekre tekintettel is...
Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő
2017-08-07 12:48:46
Tisztelt Röszler Éva! Szeretnék pontosítani az Ön által szerzett információkon - a családi jegy-re jogosultak azok is, akik nem házasok (nem kell házassági levél) viszont van gyermekük. Pontosabban olvashat róla itt: http://www.tiszapartifurdo.hu/hu/arak_nyitva_tartas/jegyarak Idősebb vendégeink akkor tudnak kedvezményes nyugdíjas jegyet igénybe venni, ha betöltötték a 62. életévüket. Illetve további kedvezményt tudunk még nyújtani helyi lakosoknak, délutáni jeggyel (16:00tól), illetve 1+1 sporolj.eu kuponnal érkezőknek. Várjuk Önöket sok szeretettel fürdőnkbe, próbálják ki szolgáltatásainkat. Szálláshelyeink mindegyike magába foglalja a fürdőbelépőt. További szép napot!
Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő
2017-08-07 12:33:40
Tisztelt Kersztes István! Örülünk, hogy fürdőnkben üdvözölhettük Önöket és nagyon sajnáljuk, hogy azért mert nem találtak napágyat azonnal el is hagyták a fürdőt. A fürdő egész területén megközelítőleg 300 napágy áll a vendégek rendelkezésére INGYENESEN, (ami a fürdők többségénél 300Ft-700Ft/db/nap díjon lehet bérelni). Illetve hozzá tenném, hogy fürdőnknél a parkolás is ingyenes! A napágyakat valóban érkezési sorrendben lehet elfoglalni. Az pedig, hogy a vendégeink akár szálló- akár fürdő vendég ne foglalhassa le, semmi sem tiltja. Minden évben pótoljuk (összetört, tönkrement) illetve bővítjük a napágyaink számát. Ezt az idei évben is megtettük és jövőre is folytatjuk. A pénztárnál kollégáink minden kérdésükre készségesen válaszolnak, amennyiben kérdezik őket. A vendéglátó egységeink és a személyzet a hétvégén is (ha hatalmas forróságban is) folyamatosan kiszolgálta a vendégeket a megszokott kiváló minőségű ételekkel. Reméljük a jövőben újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket és kipróbálják szolgáltatásainkat! További szép napot!
Németh Olga
2017-08-06 14:15:14
Tisztelt Tisza-parti Gyógy-és Élményfürdő! Évek óta vissza járó vendégük vagyunk családommal. Ezen a forró nyáron is már több hétvégét töltöttünk Önöknél. Eddig nem írtam még a vendégkönyvbe, de most szeretném megköszönni a sok-sok élményt amit nyújtanak nekünk a változatos programjaikkal. Tegnap is ott voltunk és nagyon jól szórakoztunk. Pápai Joci fellépése fergetegesre sikerült. Igaz, hogy nagyon sokan voltak ebben a hőségben, de a szokásos jó színvonalat kaptuk. Nagyon tiszták voltak a medencék (ami sajnos nem minden strandról mondható el). Az Önöknél kapható sült hekknek és sajtos-tejfölös lángosnak nincs párja. Szeretünk Tiszakécskére menni, mert sok medence van és nagyon jók a programok, ezek mellett az árak is megfizethetőek. Üdvözlettel: Németh Olga
Röszler Éva
2017-08-05 13:50:13
Tisztelt Fürdő! Régóta fürdőbe járók vagyunk, az ország több fürdőjében megfordultunk már. Most az Önök lehetőségeit olvasgatva, megdöbbenve vettem tudomásul, hogy ha családi kedvezményt szeretnénk igénybe venni, NEM vagyunk rá jogosultak! A párommal 30 éve élünk együtt, van 3 unokánk és ha szeretnénk elmenni Önökhöz velük, csakis teljes árat kellene fizetnünk, mert nem vagyunk házasok és az unokák nem a gyerekeink!!!??? Hogy is van ez akkor kérem szépen? Miféle bánásmód ez? Diszkriminálnak minket csak azért, mert nincs házasságlevelünk? És nekünk, idősebb embereknek (akik még nem nyugdíjasok), nem jár semmi anyagi könnyítés, ha átvállaljuk a gyermekeink gyermekeit egy-egy nyári vakációban néhány napra? Nagyon örülnénk, ha revidiálnák álláspontjukat, mert biztosan nem csak a mi egyedi problémánk ez! Tisztelettel: Röszler Éva
Összesen: 55
Találat / 1 - 10
< Első    |    1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6    |    Következő > Találat/Oldal
Facebook Elhelyezkedes Galeria Youtube VirtualTour